2016. január 12., kedd

Inspiráció a púderes pasztellek palettához

Púderes pasztellek... Alapvetően tényleg nem jellemző, hogy őszi/téli divatszínek legyenek, nem is egyszerű inspirációt találni hozzá. Én azért összeszedtem néhányat, remélem, hasznotokra válik!

Emlékeztetőül a Púderes pasztellek palettája:


Nyissa a sort egy karkötő, nem is tudom, hogy van-e valami neve ennek a technikának, minden esetre szerintem nagyon izgalmas és látványos:

Forrás és fényképes útmutató itt
Virágokból sosem elég, mert bárhová teheted őket. Ez például egy nagyon bájos darab:

Forrás és fényképes útmutató itt
Horgolás, kicsit másképpen: horgolt csipkéből csodás tálka. Ráadásul Te magad festheted pasztell színűre.

Forrás és angol nyelvű útmutató itt
De találtam egy horgolt kendőt is, mintha csak ehhez a palettához készítették volna:

Forrás és angol nyelvű leírás itt
Kötött projektből ezt a zoknit találtam igazán ide illőnek, igaz jégkirálynős darab a Dropstól:

Forrás és angol nyelvű leírás itt
A legvégére hagytam ezt a csodát: nem is annyira a konkrét projekt, mint inkább technika a lényeg. Olvassz gyöngyöt! :) Nekem nagyon tetszik!

Forrás és angol nyelvű útmutató itt
Jó munkát kívánok! :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése