2015. december 27., vasárnap

Jégvirág hajpánt

Remélem, Nálatok is nagyon szépen telt a karácsony, mindenkinek elhozta a Jézuska azt, amire a legjobban vágyott, bármilyen formában.

Én kicsit késve jelentkezem, bevallom, csak ma sikerült időt szakítanom az én ezüst projektemre. Így most már a Szilveszterre készülődve egy csillogó-villogó hajpántot készítettem:


Ezüst színű zsinórból horgoltam, aztán egy egyszerű hajpántra erősítettem ezt a kápráztató jégvirágot.



Használat közben mutat a legjobban, mindenképpen meg akartam mutatni, de hirtelen csak a saját fejem volt kéznél :)


Ti készítettetek valamit? Ha igen, és még ma éjfélig elkülditek a fotót róla az info@arnikashop.com címre, akkor részt vehettek a holnap délelőtti sorsoláson, ahol egy szerencsés nyertes 1000 Ft-os vásárlási utalvánnyal gazdagodik.

Holnap este pedig egy új palettával folytatódik a Colortrend játék, remélem, továbbra is velem tartatok!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése