2015. december 22., kedd

Inspirációs az Ezüst palettához

A Colortrend játék 12. hetében járunk, a karácsonyt pedig egy igazán ünnepi, ezüstös palettával köszöntjük. Külön öröm, hogy a hét végén sorsolás lesz, úgyhogy aki vasárnap éjfélig fotót küld, vagy megosztja a játék hírét, az izgulhat, hogy kikerül-e a neve abból a bizonyos virtuális kalapból.

Bár a készülődés mindenkit kellőképp lefoglal, azért talán az utolsó hajrában még készül ez-az. Összegyűjtöttem néhány ötletet az Ezüst palettához is, de előbb nézzük emlékeztetőül a palettát:


Természetesen a ezüst színű ékszereknek se vége, se hossza, de találtam egy rendhagyóbb makramékarkötőt, ami szerintem nagyon jól mutat:

Forrás és fényképes útmutató itt
Egy igazi ünnepi szoknya is készülhet ezüstösen csillogó anyagból. Én elfogadnék egy ilyen elegáns vonalvezetésű, tündöklő szoknyát:

Forrás és angol nyelvű útmutató itt
Ha a lakást is feldobnád némi ezüsttel, készíts ilyen hangulatos lampionokat:

Forrás és angol nyelvű útmutató itt
Léteznek ezüstszínű és fémszállal ellátott fonalak is, melyekből izgalmas kiegészítőket köthetsz, horgolhatsz.

Ez a kötött sál például a fonal teszi igazán különlegessé:

Forrás és angol nyelvű útmutató itt
Horgolt nyakmelegítőt is találtam, a minta semmi extra, de ebből a fonalból nagyon mutatós:

Forrás és angol nyelvű útmutató itt
Végül, de nem utolsó sorban jöjjön egy horgolt csillag a karácsonyfára, vagy ajándékba:

Forrás és angol nyelvű leírás itt
Kellemes nézelődést, készülődést kívánok Nektek!

2 megjegyzés:

  1. Nagyon boldog, szép karácsonyt neked és a családodnak, Árnika! :-)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Jaj, köszönjük szépen! Elég internetmenetesen telt a karácsony, úgyhogy lemaradtam a válaszról, most már csak annyit írok, hogy nagyon boldog, élménygazdag új évet kívánok Nektek!

      Törlés