2015. december 1., kedd

Inspiráció a Sivatagi zsálya palettához

A Colortrend játék 9. hetén a Sivatagi zsálya névre hallgató paletta jelent meg tegnap, ehhez szedtem össze egy kis inspirációt.

Emlékeztetőül a paletta:


Mivel már az adventi időszakban járunk, válogattam néhány karácsonyi témájú projektet is, kezdem is ezekkel:

Itt egy elég rendhagyó koszorú. Papírból készült, és lehet, hogy valójában nem is zöldesszürke, de összhatásában mégis annyira ide illik, hogy mégis beválogattam. Na meg nagyszerű ötlet, és nagyon, de nagyon mutatós dísze lehet a lakásnak ez a koszorú:

Forrás és ingyenes, angol nyelvű útmutató itt
Karácsonyi dekoráció ruhára, asztalra, bármire... Cuki, és a gyerekekkel is elkészíthetjük ezt a kis fát filcből:

Forrás és angol nyelvű, fényképes útmutató itt
A háromból csak kettő illik ehhez a palettához, de nem tudtam őket kihagyni... Ajándéknak is szuper, de akár az adventi koszorúra is költözhet néhány manó. Nem beszélve a karácsonyfáról...

Forrás és fényképes útmutató itt
Ha ajándékba szeretnél kötni valakinek, ezzel a nyakmelegítővel nem nagyon lőhetsz mellé szerintem, és akár kettő is elkészülhet belőle addig ;)

Forrás és ingyenes, angol nyelvű leírás itt
A horgoltak közül ezt a szép kis takarót választottam, a mintája is szuper, és ez a színösszeállítás is telitalálat:

Forrás és ingyenes, angol nyelvű leírás itt
Én ezek után csak azt kívánom, hogy bárcsak lenne több idő, hogy mindegyiket elkészítsem...
Remélem, Titeket is inspirálnak ezek a projektek, és küldtök még több szépséges nevezést a játék facebook albumába az info@arnikashop.com címre.

Kellemes ünnepi készülődést kívánok mindenkinek!


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése