2015. december 8., kedd

Inspiráció az Ametiszt orchidea palettához

A Colortrend játék 10. palettája, az Ametiszt orchidea fut éppen, fáradt, ám mégis eleven liláival.
Emlékeztetőül a paletta:


Ha van egy darabka ametiszted, akkor azt könnyen felhasználhatod ékszer készítéséhez, de azért vannak egyéb ötletek is, amiket összeszedtem.

Találtam például ezt a szépséges karkötőt, ilyet például tényleg lehetne akár ametisztgyöngyökből is készíteni:
Kép forrása, és ingyenes, angol nyelvű leírás itt
Sokszor volt már filcből bross, most is találtam egyet, ez kicsit komolyabb, és nagyon mutatós. Szerintem táskán is szuper lenne:

Forrás és ingyenes, fényképes útmutató itt
Karácsonyfadísz, gyerekjáték, de így télidőben akár fülbevaló is lehet ebből a cuki mini kesztyűből:

Forrás és ingyenes, angol nyelvű leírás itt
Kötött és horgolt projektből is most egy-egy kendőt hoztam, mindkettő nagyon megtetszett nekem.
Íme a kötött:

Forrás és ingyenes, angol nyelvű leírás itt
Ezek a színek pedig nagyon realisztikusan visszaadják az ametiszt színeit:

Forrás és ingyenes, angol nyelvű leírás itt
Én ezeket a projekteket találtam a palettához, de nagyon kíváncsi vagyok, hogy a Ti kezeitek közül mik kerülnek ki :). Úgyhogy továbbra is várom a fotókat az info@arnikashop.com címre. Ne feledjétek, hogy már 10 paletta van játékban!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése