2015. április 30., csütörtök

Horgolt táska körkép

Megdöbbentő iramban tavaszodik, egyre jobb az idő, ezért lassan felmerül az igény egy nyári táska iránt. Szerintem a vászontáskák mellett a horgoltak azok, amik igazán beletalálnak egy tökéletes nyári outfitbe... Szerintetek?

Összegyűjtöttem néhány ötletet inspirációként, én nagy kedvet kaptam hozzájuk, remélem, Ti is elcsábultok valamelyik darabra :). Alapanyagot keresel hozzá? A Yeoman Yarns DK Cotton fonala ideális táskák készítéséhez, ráadásul a visszafogott színek mellett vidám nyári árnyalatokat is találtok.

Kezdem a sort Kenyó Bea Horgolt ez+az című könyvének borítóján is szereplő "Malaclopó" (hivatalos nevén Ombre) táskával. Egyszerű, nagyszerű, mutatós, és minden belefér, ami egy hosszú nyári naphoz kell ;)


Egy táskához elég lehet néhány vagány nagyinégyzetet horgolni, ez például egy nagyon egyedi darab:

Forrás itt
Aztán itt van a megunhatatlan African Flower blokkokat beépítő szütyő, laza hippiknek. Mondanom sem kell, hogy milyen izgalmas színkombinációkat lehet alkotni hozzá...

Forrás és angol nyelvű, ingyenes leírás itt

Az előbb már ellőttem, hogy hippiknek való, pedig ez az igazán hippis táska. A vagány szabásvonal egy egyszerű téglalap hajtogatásából alakul ki, nagyon ötletes!

Forrás és ingyenes angol nyelvű leírás itt
De van ám itt igazán elegáns táska is, ide nézzetek:

Ingyenes angol nyelvű leírás a Ravelry-n
Nem maradhat el a csini koncertre járós sem:

Forrás és ingyenes, angol nyelvű leírás itt
Nekem pedig ez a személyes kedvencem:

Ingyenes angol nyelvű leírás a Ravelry-n
Remélem, tetszett a válogatás, és kedvet kaptok valamelyik táskához! Kellemes horgolást! :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése