2014. november 7., péntek

A multifunkciós nyakbavaló és a világító levelek

Tegnap sűrű, sötét fellegek gyülekeztek valahol a távolban, az egyik ablakon át azokat kémleltem. Aztán kicsit odébb mentem, és egy másik ablakon át vettem észre, hogy a szürke felhők hatására valami egészen különleges módon szabályosan világítanak az egyik fa levelei. Talán egy kicsit vissza tudják adni a fotók is, nézzétek csak:



Aztán eszembe jutott erről a színről, hogy még nem is mutattam meg Nektek a multifunkciós nyakbavalót, amiről itt írtam először. Viszonylag hamar elkészült, és szerintem nagyon jól mutatnak rajta a gombok is. Édesanyám kapta meg születésnapjára, és szerencsére imádja :).











Talán még emlékeztek, hogy az ihletet Leánykától kaptam, persze ő már jóval korábban blogolt róla itt. Más anyagból, más színben, más gombokkal egész más hatása van, nekem nagyon tetszik!

Forrás: Horgolás és kötés blog


A nyakbavaló ingyenes leírását itt találjátok, Árnika változata Fettucina szalagfonal lime színéből készült, végül pedig pöttyös gyöngyházgombok kerültek rá.

Ez a darab tényleg nagyon öltöztet, egy egyszerű pólót is feldob, érdemes kipróbálni!

2 megjegyzés:

  1. Luca, ez a horgolt nyaktekerenc nagyon szép lett, nem csodálom, hogy anyukádnak is tetszik :) És a fotók is nagyon jók, érdemes lenne ezt az ezüstfenyőzöldet élénksárgával társítani kendőn vagy pulcsin is...

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm, örülök hogy Neked is tetszik! :)
      Egy lustán kötött, először vékony csíkokban, majd szélesebbekben váltakozó kendő nagyon szép lenne ilyen színekben! Amúgy most épp elkezdek egy kardigánt, és két ezekhez hasonló színű szálat fogok összefogni... Kíváncsi vagyok, milyen lesz :)

      Törlés