2014. június 2., hétfő

Árnika kincses szigete

Megígértem, hogy egy-két kulisszatitkot is megosztok ezen a blogon, hát gondoltam épp itt az ideje, hogy néhány titokba beavassalak Benneteket. Ugyanis nem bírom már nyilvános ujjongás nélkül nézni, ahogy egyre-másra érkeznek az eldugott gyarmati házikóba a nagy-nagy dobozok, tele mindenféle kinccsel, szerte a világból.




Van annak valami varázsa, hogy egyesével fotózom, szerkesztem, töltögetem a webshopba a termékeket, építgetem a birodalmat, amin ezek már gyakorlatilag az utolsó simítások. Megtöltöm tartalommal Árnika világát, és jóleső izgalommal tölt el, hogy nemsokára megnyílik a nagyvilág előtt.

Minden alapanyag kiválasztását gondos kutatómunka előzte meg. Nehéz volt megtalálni az egyensúlyt az ár-minőség-származás háromszögben, de úgy érzem, végül minden esetben sikerült jó döntést hozni. Az alapanyagok pedig magukért beszélnek... Gombok, gyöngyök, zsinórok, fonalak, csak úgy mosolyognak Árnika polcán :).



Legújabb szerzeményeim a fonalak. Bevallom, hogy ez volt számomra a legnagyobb kihívás, hiszen ehhez értek a legjobban :). Végül találtam Angliában egy kis fonalgyárat, ahol pont olyan fonalakat gyártanak, amilyenekre az Árnika készletekhez szükség van, ráadásul csévén, így nem kell egy egész gombolyagot megvenni, ha egyszer csak egy csíkhoz van szükség némi fonalra.



Az induláshoz csipkevékonyságú és középvastag pamutfonalakat, izgalmas szalagfonalat, és vicces szőrös fonalat szereztem be a szivárvány minden színében.
























Ugye milyen szépek? A Ti fantáziátokat is elindítják ezek a kincsek, igaz?
Nos, már tényleg nem kell sokat várni, hogy megjelenjenek Árnika boltjában ;)

2 megjegyzés:

  1. Van itt balra ez a zöld..... ezt majd jól dugd el előlem! (Á, igazából ne, inkább mutiiiiiii :-D )

    VálaszTörlés