2014. június 13., péntek

Árnika birodalma kitárta kapuit

A héten lerágtam az összes körmöm... Eleve izgatott voltam a webshop indulása miatt, de amikor szerdán, a kitűzött napon egyre csak teltek az órák, a fejlesztők meg semmi jó hírrel nem szolgáltak, bevallom, kicsit elkeseredtem. 

A nagy riadalom után viszont csütörtökön próbáltam kicsit oldódni - mondván, hogy ez még azért nem a világ vége, és tudom, hogy Ti is mind nagy-nagy türelemmel vagytok felém. A feszültséglevezetés eredményeként pedig létrejött az Árnika készletek új családjának első tagja:



Ő Freddie az oposszum, a Gömbörgők közül. Ugye milyen cuki??? El is szállt minden haragom, és elkezdtem tervezgetni a család többi tagját is.

Amíg Freddie tartotta bennem a lelket, a webshoppal kapcsolatos problémák is mind elsimultak. Ez ám a terápia! ;) És akkor már kész volt, nem kellett semmit javítani, teljes pompájában díszelgett az arnikashop.com webáruház. Nézegessétek, lapozgassátok, fedezzétek fel minden zegzugát, mert rengeteg kincset rejt!



A weboldalon is találtok blogot, az első bejegyzést Anya (azaz Márti) írta, és továbbra is számíthattok tőle sok-sok jó tanácsra, kedves gondolatra. 

Időközben Annás lecsapott egy-két finomságra, és máris csodaszép horgolmánnyá változott a kezei között, ide nézzetek! Remélem, Ti is élvezitek majd a munkát az Árnika alapanyagokkal!


Egy szó, mint száz, máris megtelt élettel Árnika birodalma, a webshop pedig előttetek is nyitva áll.
Nektek melyik a kedvenc terméketek?

Zemplényi Luca

1 megjegyzés: